Τα τελευταία χρόνια, η νέα τάση που θέλει τους άντρες αξύριστους επέφερε πτώση στην αγορά των ξυριστικών μηχανών. Η Gillette μας ζήτησε να επηρεάσουμε την αντίληψη που έχει καθιερώσει το αξύριστο look ως trendy και αρρενωπό και να επαναπροσδιορίσουμε τα κοινωνικά πρότυπα που θέλουν τον άντρα αξύριστο, κυρίως με την δικαιολογία ότι ελκύει περισσότερο τις γυναίκες. Έτσι δημιουργήσαμε το “Get the Kiss” by Gillette, την πρώτη ενέργεια στο YouTube που αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες των ΥοuTube takeovers.

Η ιδέα προήλθε από έρευνες που αποκαλύπτουν ότι το ξυρισμένο look κάνει καλύτερη εντύπωση σε μια γυναίκα, καθώς δίνει την αίσθηση ενός περιποιημένου, πετυχημένου άνδρα. Ένα 85% μάλιστα δηλώνει ότι προτιμά να φιληθεί από έναν καλοξυρισμένο άνδρα.

Αποφασίσαμε λοιπόν να εκμεταλλευτούμε τα στοιχεία αυτά και  να πείσουμε τους άνδρες ηλικίας 18-35 ότι το ξύρισμα θα τους φέρει πιο κοντά στις γυναίκες, μέσα από μια μοναδική, επαναστατική, διαδραστική εμπειρία.

Προκειμένου να πείσουμε το κοινό-στόχος ότι το ξύρισμα θα τους φέρει πιο κοντά στις γυναίκες, δημιουργήσαμε μια online ιστορία που φιλοξενήθηκε στο YouTube, σε ειδικό customized channel της Gillette, αξιοποιώντας δημιουργικά όλες τις δυνατότητες του Μέσου (interactivity, customization, visual effects, social plugins). Η ιστορία αντανακλά την καθημερινότητα των ανδρών, παρουσιάζοντας έναν νεαρό άνδρα κατά τη διαδικασία του πρώτου ραντεβού, από το στάδιο της προετοιμασίας μέχρι την τελική κίνηση που θα οδηγήσει στην κατάκτηση (ή μη) της γυναίκας και στο πολυπόθητο πρώτο φιλί. Η εξέλιξη και η κατάληξη του “Get the Kiss” ήταν customized για τον κάθε χρήστη, που από παθητικός παρατηρητής γινόταν ο πρωταγωνιστής του video και έλεγχε την έκβαση της ιστορίας ανάλογα με τις επιλογές του.

Η τεχνολογία αυτή και η πρωτοπορία που φέρνει μαζί της θεωρήθηκε ιδανική για να επιτύχουμε την αλλαγή που θέλαμε στην εικόνα της Gillette. Βάζοντας τον χρήστη στο επίκεντρο μιας διασκεδαστικής online ιστορίας που δεν έχει ξαναζήσει, θα επιτυγχάναμε 2 πράγματα: Nα εμπλέξουμε τον χρήστη με το brand και να δημιουργήσουμε μια αξέχαστη εμπειρία.

Τόσο στην αρχή όσο και στο τέλος, η ιστορία συνδεόταν με άλλα κοινωνικά μέσα, όπως το Facebook, για να επιτευχθεί επιπλέον customization, social sharing και virality. H ενέργεια ολοκληρωνόταν σε ένα dedicated application στη σελίδα Facebook της Gillette GR, όπου ο χρήστης μάθαινε τα αποτελέσματα της περιπέτειάς του και έπαιρνε ένα αναμνηστικό δώρο.